Doin' the boogie all night long


utrustning Nikon D5100, AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G 

Hej hörni! 
Här har det åter igen stått tomt alldeles för länge om ni frågar mig. Men har äntligen tagit tag i att redigera lite bilder som kommer upp om en timme eller så. Men insåg att jag faktiskt har mer bilder från min Iphone än från systemkameran. Shame on me! Ska bli bättre och försöka ta mer vardagsbilder innan sommaren är slut (!). Njuter för fullt av värmen, kämpar hårt på jobbet och bråkar nu med en förkylning efter allt slit. Men nu är jag äntligen ledig från jobbet i två dagar vilket leder till en roadtrip lite söderut imorgon om jag får bestämma. Då ska kameran verkligen med så får ni se lite bilder därifrån! 

Ikväll är det grillning som står på schemat, sen ska jag somna gott till en mysig film är planen. Hoppas på att bli bättre nu under mina lediga dagar så jag verkligen får njuta av att slippa jobbet hehe. Vi hörs hörni!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: