För hon har blommor i sitt hår

 
Midsommar har passerat och jag är väldigt nöjd och belåten efter helgen som varit. Storasyster Hanna med ett helt gäng från Stockholm kom hit och firade med oss, och även lite familj och vänner härifrån. Mat i mängder, massa lekar, ännu mera mat, en hel del dans och massa alkohol bjöds det på under kvällen här hemma. En hel del bilder togs även som jag vill bjuda på så småningom. Har noll tålamod med min dator jag har nu så jag orkar aldrig sätta mig och blogga eller redigera bilder längre, även om jag har så sjukt mycket bilder på lager att visa er. Men det kommer hörni, håll ut! Jobbar väldigt mycket dessutom, vilket lämnar bloggen väldigt tom det också. Jag ber verkligen om ursäkt för den kassa uppdateringen, men don't give up on me! 

Ligger just nu i sängen med en sovande Louise och väntar på Sara som kommer hålla oss sällskap idag. Får se vad vi hittar på för kul tillsammans. Ha en underbar dag så hörs vi snart igen. Ciao!

 





Slå louise från mig. Tack på förhand. Chao!

Svar: Haha och vem ska ja hälsa ifrån?
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: