fri till slut


Modell: Daniella Nyberg / Kamera: Nikon D5100 / Objektiv: AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G 
Location: Avsallar, Turkiet

Märkte tidigare idag att inlägget jag skrev i onsdags inte publicerats, därav har det varit lite dött här senaste dagarna. Förlåt för det men här är jag nu! Har fått sommarlov, shoppat och ätit froyo, firat en fin vän som fyllt 18 med utgång i Göteborg, myst med min älskling och avundats alla som tagit studenten - stort grattis till er alla! Något jag ännu inte gjort är att fixa Photoshop till min egna lilla laptop så kan därför inte ge er några nya bilder. Har också lyckats förstöra mitt minneskort så måste införskaffa mig ett nytt innan resan nästa vecka. Men mer om det då, nu blir det mys med hjärtat framför Winter's Tale. Godnatt på er och ni som ska på Håkan imorgon - skrik lite för mig också. 





Diana
18 Juni, 2014 - 01:02 / BLOGG: http://dianaosterberg.se

Fin bild!

Svar: Tack snälla! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: