min prins är hemma

 
Har inte haft en tanke på bloggen sedan i onsdags då min älskling landade från USA. Vilket jag hoppas ni förstår. Vi har tagit vara på varenda dag sedan dess! Vi har spenderat en natt på hotell, ätit middag ute och ätit godaste hotellfrukosten. Vi har varit på krök hos Cornelia, fest hos Mathilda och på krök hos mig dagen efter för att fira min 18-årsdag i efterskott. Vi hängde också en stund på Harrys efter det, väldigt trevligt! Och idag har det blivit ännu mer kalas - utan alkohol den här gången, men med en hel del mat och presenter för älsklings del som också fyllt år. Köpte den fina klockan på sista bilden till honom. Han blev jätteglad hihi.

Har haft en underbar långhelg och är så galet lycklig för att min favorit äntligen är hemma. Tack till alla som kom och firade mig igår, ni äger! Nu ska jag lägga mig och kolla O.C, är så sjukt trött efter dessa dagarna. Slänger upp några få bilder från gårdagen alldeles strax! puss
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: