wave after wave

 

Drömmer mig bort lite tillbaka till Turkiet. Det var en så underbar resa och ett fantastiskt ställe. Kan absolut tänka mig att åka tillbaka, nästa gång tillsammans med min kärlek. Hade varit så mysigt. 

Var och provjobbade på ett café idag där jag skickade in CV för 3 månader sedan. Blev så glad när jag blev uppringd och nu hoppas jag på att få jobba där i sommar så jag kan spara lite pengar för en utlandsresa bland annat. Vore guld. Ska jobba imorgon också 9-16, sen ska jag sova med Andreas sista natten på ett tag eftersom jag lämnar västkusten i 5 dagar! Men mer om det då, nu ska jag kolla på O.C och försöka knoppa tidigt. Vi höres!
 
Utrustning: Nikon D5100, AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G
Avsallar, Turkiet
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: