When I am with you, there's no place I'd rather be


Avslutade den här dagen med middag på restaurangen Black Pearl med min kärlek. Kommer knappt ihåg när vi var på en riktigt restaurang tillsammans senast (pizzerior gills ju inte), så det var väldigt mysigt faktiskt. Bäst är du! Imorgon 6.35 tar jag tåget upp till Stockholm och sedan vidare till min gamla hemstad - Sundsvall. En kär vän tar studenten och en annan fin vän fyller 18. Ska bli så himla kul att träffa alla där uppe och att få komma bort lite hemifrån. Väldigt taggad! Men nu är det nyaste PLL avsnittet som väntar, sen ska jag försöka sova för att komma upp vid 4.45 imorgon. Får se när vi hörs igen, ha det underbart sålänge! puss






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: