1 och ett halvt år


För exakt 1 ½ år sedan kysste du mig för första gången älskling. I den sekunden visste jag att du var någon jag verkligen ville ha i mitt liv - och här är vi nu 18 månader senare, flera tusentals mil ifrån varandra och kämpar med ett långdistansförhållande.. Men vet du vad? Vi är ett par av få som faktiskt klarar sånna här motgångar och det är jag så stolt över. Om 12 veckor är du på hemmaplan igen och allting kommer bli bättre än någonsin. Jag älskar dig sådär löjligt mycket och saknar dig så det gör ont min fina Andreas. Men snart är vi tillsammans igen, du och jag - och jag längtar som en idiot! Världens bästa är du 






Henrietta
07 Mars, 2014 - 17:28 / BLOGG: http://ettass.blogg.se

Ååh så fina ni är!
kram!

Svar: Åh tack! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: