a braid


Kamera: Nikon D5100
Objektiv: AF-S Nikkor 50 mm 1:1.8G

Har övningskört för första gången på riktigt idag - på vägen alltså. Var riktigt kul och jag lärde mig en hel del. Trodde inte att det skulle gå så fort att komma ut på vägen, var liksom andra gången jag övningskörde. Så det var skoj! Har även hunnit med att sola lite och förbereda maten. Om ett litet tag kommer nästan hela Richards familj hit på middag. Vankas grillat, potatis med örter och en massa goda såser till middag. Sen cheesecake på det. Bra slut på en bra helg! Nu måste jag hjälpa till innan alla kommer. Får se om det blir några bilder under kvällen som jag kan dela med mig av. Njut nu av att det är ljusare på kvällarna med tanke på sommartiden. Hur underbart?! Ha en fortsatt bra söndag peeps!





ASSSÅÅ STEPPI!!!!!!! SÅ FIN!!!!

Svar: Haha åh tack!!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: