allt gör mindre ont sen

 
Kamera: Nikon D5100
Objektiv: AF-S Nikkor 50 mm 1:1.8G

Hej på er! Ny vecka - nya tag. Klyschigt men det stämmer ganska bra. Ska köra ännu hårdare med träningen och matvanorna från och med nu. 4 gånger den här veckan ska jag träna har jag bestämt! För övrigt så mår jag ganska bra idag. Andreas roaptripar till Las Vegas idag med ett gäng och blir där hela veckan eftersom han har Spring Break. Inte alls avundsjuk! Tänk er att åka på roadtrip i Californien liksom. Drömmen. 

Men hur som helst så ska jag till gymmet efter skolan och köra kondition och ben/rumpa. Sen åker jag hemåt och tar det lugnt resten av kvällen. Kanske övningskör om pappa känner för det idag! Vi hörs iallafall.





MATILDA
25 Mars, 2014 - 13:11 / BLOGG: http://matildays.forme.se

snyggt :)

Svar: Tack! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: