Mysfaktor


Kamera: Nikon D5100
Objektiv: AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G

Här har det rullat in kommentarer hela dagen ser jag! Blogg.se tyckte att mitt Mug Cake-inlägg skulle få synas i Synas (haha) så har besöksrekord och massa kommentarer att svara på. Skitkul! Hoppas några av er nya läsare stannar kvar :) 

Har iallafall fått en hel del gjort idag. Har putsat mina fönster, dammsugit, bytt lakan och slängt lite onödiga grejer från hyllorna. Älskar när det är städat, men lika fort blir det stökigt igen hehe. Sitter nu och lyssnar på lite musik med en massa tända ljus i rummet. Så mysigt! Om några timmar landar syster på Landvetter så åker då med pappa dit för att hämta henne! Allt för idag hörni, vi hörs mer imorgon. xx





Jojo
07 Mars, 2014 - 18:50 / BLOGG: http://www.jojosmind.blogg.se

Mysigt :)

roxanna
08 Mars, 2014 - 18:50 / BLOGG: http://santorini.blogg.se

älskar ljus!

Svar: jag med! så mysigt!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: