NY I FAMILJEN


Äntligen är jag ägare till ett AF-S 50mm f/1.8 G! 
Varit ute efter ett i flera månader och idag hämtade jag ut det på posten. Klickade hem det förra veckan från Tradera i brist på annat att göra. Fick det för 1400 istället för 1700 som det kostar i butik. Så sparade 300kr och objektivet är i nyskick så jag är mer än nöjd! Vill bara ut och fota porträtt med en gång typ. Någon frivillig? Hehe. 

För övrigt så har jag tagit långhelg nu. Fick en hemuppgift i foto så behövde inte komma till skolan. Skönt. Helgen ska spenderas på bästa sätt iallafall, men mer om det imorgon tycker jag. Ska ta det lugnt ett tag sen följa med pappa till Ica Maxi och handla inför helgen. Ha de g!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: