tjugofemte mars


Kvällens solnedgång fick jag se från systers balkong idag, och självklart tog jag fram kameran när jag ändå hade den till hands. 

Somnade tidigt igår så varit väldigt pigg den här dagen, om man jämför med annars. Nu halvligger jag åter igen i min säng efter allt jag har hunnit med idag. Hade en lektion, gick och tränade 1 ½ timme, träffade syster och pluggade lite teori, åt lunch sen mötte jag upp Louise utanför Fyren för att lyssna på Kalle som sjöng på Open Stage där inne. Riktigt duktig var han! Tog sen bussen hem, åt middag och bakade kärleksmums (om man nu kan kalla dom de haha) som jag ska ta med till skolan imorgon och sälja i cafét. That's it! Nu ska jag lägga mig och läsa lite tills jag blir trött i ögonen. Imorgon väntas också roligheter men det tar vi då.

Godnatt på er!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: