trettonde mars


Kamera: Nikon D5100 / Objektiv: AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Tog initiativet att inte åka till skolan idag faktiskt. Vi gör inget annat den här veckan än att kolla på filmer man redan har sett och sedan prata om dom typ. Så kände att jag hellre gör något vettigt än att sitta timmar i skolan och inte få ut något av det. Så gjorde en brakfrukost, satt och solade en stund på trappan, åkte in till stan med mamma för att panta och handla, sen körde jag 1h på gymmet i samma veva. Fått en hel del gjort med andra ord, vilket känns väldigt skönt! Imorgon däremot blir det skola följt av ytterligare ett pass på gymmet. Skönt att vara igång!

Nu ska jag lägga mig och läsa boken jag la upp bild på igår, tills Andreas ringer på FaceTime. Godnatt.







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: