Underbart

 
Kamera: Nikon D5100 / Objektiv: AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Hej hörni! Åter igen har solen skinit heeeela dagen vilket får mig på toppen humör. Försov mig dock imorse då det var tänkt att jag skulle cykla upp till centrum för att bli hämtad av Sandra där. Men snäll som hon är så hämtade hon mig här hemma istället, så kom iväg tillslut ändå! Började med filmen Den Gröna Cykeln på biografen med alla 2:or, åt lunch på Subway och sen en lektion innan jag fick skjuts hemåt igen. Skön dag må jag säga! 

Tog lite snabba självporträtt när jag kom hem, just för att ljuset i mitt rum är perfekt där den här tiden på dygnet. Nu tänkte jag faktiskt vila en stund innan jag tar mig an allt plugg. Vi hörs! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: