Vår rocken


Har fått ta del av grymt bra musik dom två senaste dagarna. Vilket har gett mig massa energi. I tisdags lyssnade vi som sagt på Kalle och igår var det Vår rocken på Aranäs där alla musik estetare uppträdde. Var jättekul att få höra både folk man känner och aldrig hört talas om. Ville ge mig själv en smäll i ansiktet för att jag inte bytte skola till Aranäs i början på tvåan. Hade varit så mycket roligare att avsluta skolan där! Men men. Efter alla uppträdanden sa vi hej och hejdå till dom vi kände och tog sedan en moppetur hem till Louise. Kallt? Ja helt sjukt. Men vi värmde upp oss med te och täcke när vi väl kom hem, och somnade gott efter lite tjöt. 

Idag är det torsdag, vilket jag officiellt har gjort till min vilodag. Tränat måndag-onsdag och ska även träna imorgon och lördag så torsdag är den dagen jag får passa på att slappa litegranna tycker jag. Har börjat titta på en av mina favorit serier igen så det är väl ungefär vad jag kommer syssla med idag. Vi hörs!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: