en stressig, blöt och jobbig dag


Såhär såg jag ut under kvällen vi var på konserten i lördags. Helsvart, självlockigt hår och guldiga smycken.

Hej på er! Usel uppdatering, jag vet. Men jag har så mycket just nu. Alla skolarbeten ska vara klara innan jag lyfter från Landvetter på fredag, jag ska packa, handla smågrejer till resan och totalstäda rummet. Bloggningen är liksom inte första prioriteten just nu vilket jag hoppas att ni förstår.

På fredag åker jag till Turkiet där jag kommer stanna i 9 hela dagar, vilket är precis vad jag behöver just nu. Idag promenerade jag så mycket i spöregn så jag trampade vatten i mina håliga converse. Imorgon hoppas jag på mindre regn då jag faktiskt ska cykla till bussen på morgonen. Måste ju hinna med att röra på mig lite eftersom gymmet inte får plats på schemat någon dag den här veckan. Men nu måste jag sova i hopp om att komma upp imorgon. Godnatt!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: