END OF VACATION


AND I'M HOME! Här har det varit dött nästan hela veckan medan jag har levt rövare i Turkiet. Men nu blir det ändring på det då jag har sjuuuukt mycket bilder att visa er. Bilder från våran första dag lägger jag upp om en stund, måste ju börja någonstans liksom!

Men ååååh vilken fantastisk resa jag har haft. Är SÅ nöjd. Vi har hängt vid poolen, jagat WiFi, åkt vatten-rutschkana, bränt oss, prutat på marknad, ätit nutella, använt AC som hårtork, ätit på restaurang, firat min 18-årsdag till fullo, druckit drinkar, hängt med 4 andra svenskar, fotat i solnedgången osvosvosv. Vi har tagit vara på varje dag och jag är så glad över den här resan, ni anar inte! Pricken över i:et är att det nu bara är 5 dagar kvar i skolan tills jag får sommarlov, och om 3 dagar är min kärlek hemma igen. Är så lycklig! Men nu blir det bildredigering sen grillat till middag, puss på er!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: