fields of gold


Modell: Daniella Nyberg
Kamera & objektiv: Nikon D5100, AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5-5.6G

Måndagmorgon och huvudvärk är den värsta kombon. Blir så omotiverad och orkar liksom inte resa mig från sängen. Men jag gjorde det faktiskt. Bara för att jag längtar till gymmet och att få köra hårt nu sista veckorna innan Turkiet och innan kärleken är tillbaka på hemmaplan. Ska bli slutkörd på gymmet är tanken. Minst 20 minuter crosstrainer och rygg/axlar/armar ska få kämpa idag. Väldigt skönt ska det bli. Bjuder på en bild när jag och syster fotade på en äng som vi egentligen inte fick sätta foten på, men det visste vi ju inte då. Fick en fin bild iallafall hehe. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: