IMORGON ÅKER VI


Om 13 timmar lyfter planet och jag har typ inte fattat att vi faktiskt åker imorgon. Känns så overkligt. Var ju alldeles nyss vi bokade resan och nedräkningen stod på 107 dagar?! Har gått så fort allting! Men jag klagar verkligen inte, maj har levererat hittils och kommer bara bli bättre och bättre.

Har packat hela kvällen och nu ska jag krypa till kojs för mina ögon svider av trötthet. Ska upp 7 imorgon för att fixa det sista och sedan ger vi oss iväg till flygplatsen. Kommer inte ha internet i lägenheten men på poolområdet, så får se om det blir någon uppdatering från systers Macbook eventuellt. Det märker ni! Ha det så bra så länge hemma i Sverige. Puss!





Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly
15 Maj, 2014 - 22:59 / BLOGG: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Gud vilken lyx - avis, vill åka igen!


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: