luckiest girl on the planet


Foto: Daniella Nyberg
Utrustning: Nikon D5100 + AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G 

Location: Avasallar, Turkiet

Slapp gå till skolan idag då det bara var betygsnack som stod på schemat, vilket jag redan har haft. Så tog mig en sovmorgon, gjorde en ordentlig frukost och ska nu börja göra mig ordning. Om 2 timmar står jag på Landvetter och väntar på min kärlek. För mig känns allting som en dröm. Dom fyra, nästan fem månaderna vi varit ifrån varandra flög förbi. Kan inte förstå att jag sitter här idag och ska snart åka till flygplatsen för att möta honom, när det känns som att det var igår jag sa hejdå till honom på exakt samma plats. Sjukt, men jag är så lycklig! Ska försöka uppdatera er mer senare idag, men lovar inget. Ha en fantastisk dag ni också! 







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: