take me home


Modell: Louise Perman
Kamera: Nikon D5100
Objektiv: AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Idag är en dålig dag. Huvudvärk, för lite sömn, öm kropp och illamående som aldrig förr. Det sistnämnda beror nog på all god sallad vi åt till middag igår och fruktsallad i mängder efter det. Men vill inget annat än hem just nu. Men icke sa nicke, ska ha två lektioner först fram till halv 3. Sen ska jag jobba 16.15-19.15. Varför just idag? Inte för att vara den som är den men jag orkar inte just idag.

Kan iallafall glädjas åt att jag åker till Stockholm imorgon, och att jag får se världens bästa Justin på lördag i Globen. (Det är Timberlake jag pratar om såklart, inte Bieber.) Ska bli så himla kul och häftigt att äntligen få se honom live. Får försöka ta mig igenom den här dagen helt enkelt. Bara 8 dagar till Turkiet dessutom!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: