11/11


utrustning Nikon D5100 + AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

En riktig slapp tisdag fick det bli idag! Lång sovmorgon, sen frukost och massa filmmys med min favorit. Nu har han åkt hem och jag har suttit placerad i sängen framför massa teoriplugg sen dess. Blev ett välbehövligt benpass igår med Claudia en stund och sedan kom Andreas och pushade mig tills jag inte orkade längre. Äntligen har han börjat på samma gym som mig! Imorgon väntar en fotografering tillsammans med Claudia, förhoppningsvis får vi ut några fina bilder av det! Ska fortsätta plugga lite nu sen se på någon serie hade jag tänkt. Vi hörs hörni!
 





Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf
11 November, 2014 - 19:30 / BLOGG: http://beattriicee.blogg.se

Vad vackert!

Svar: Tack så mycket!
Stephanie Nyberg

Bella
11 November, 2014 - 19:30 / BLOGG: http://jennyizabella.blogg.se/

Stockholm är ändå ganska vackert ändå! :D

Svar: Ja det är det verkligen! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: