Core of nature

modell Daniella Nyberg | utrustning Nikon D5100 + AF-S Nikkor 50mm 1.8G | location Avsallar, Turkiet

Helgen har passerat och jag sitter åter igen med körkortsboken i högsta hugg. Men jag är inte bitter, för jag har haft en väldigt bra helg tillsammans med världens bästa kille. Vi har kollat på Frozen, ätit på restaurang, pluggat teori och pussats i mängder. Är nu helt okej utvilad för att orka med den kommande veckan då första dagen på ytterligare ett jobb väntar och även körlektion, skola, träning, bio och ännu mera jobb. Just nu vill jag bara hoppa fram till den 17de december då jag går på jullov och får spendera tid med nära och kära under årets bästa högtid. Men en månad till får jag hålla ut, och det ska nog gå trots allt! 

Nu ska jag fortsätta plugga innan det blir dags för middag tillsammans med familjen som äntligen är hel igen, efter fyra dagar på sjukhuset fick pappsen äntligen komma hem ♥ 





olivias | mode, foto & vardag
16 November, 2014 - 18:16 / BLOGG: http://olivias.webblogg.se

sjukt fin bild!

Svar: tack så jättemycket!
Stephanie Nyberg

Emelie Ekman Lindqvist
18 November, 2014 - 18:16 / BLOGG: http://emeliece.blogg.se

Fantastisk bild! Kram

Svar: Tack så mycket! Kram
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: