27th

 
En måndag då man får sova ut och slippa gå till skolan är de bästa måndagarna måste jag säga. Klev upp vid 11 och stekte bacon och ägg, gjorde smoothie och kokade te-vatten för att börja dagen på bästa sätt med älsklingen som sällskap. Sen hann vi inte med så mycket mer innan vi cyklade till bussen och åkte vidare in till stan. Hade en körlektion som gick väldigt bra, sedan gymmade jag på i 1h innan jag återvände hemåt. Redigt skön dag! 

Helgen har för övrigt också varit väldigt bra. Den har bestått av mycket jobb, skärsår och brännsår, lite sömn, födelsedagsfirande, god mat och en hel del mys med favoriter. Lovet fortsätter och imorgon är jag bjuden på brunch hemma hos fina Sara med många goa tjejer. Tänker bara tillbaka på förra årets brunch då hon hade dukat upp med allt gott man kan tänka sig, så imorgon skippar jag frukosten för att få plats med allting haha! Kameran får hänga med så bjuder på lite bilder när jag kommer hem ska ni se. Nu ska jag placera mig med teoriboken i ena handen och en kopp te i den andra innan det blir dax för PH. Hade!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: