det var en bra helg


Jodå, tjejmiddagen i fredags var en väldigt bra början på helgen. Fantastisk mat, gott att dricka och underbart sällskap. Grattis igen fina Matilda! Tog dock beslutet att gå hem till Andreas efter tjejmiddagen, istället för att följa med ut. Var rätt nöjd vid den tiden så att gå ut hade blivit för mycke för någon som skulle upp och jobba halv 7 hehe. Men tackar för kvällen iallafall! Resten av helgen har då bestått av just jobb 8-16 både lördag och söndag. Lärorikt och väldigt kul trots de tidiga mornarna!

Men nu är helgen över, dock inte ledigheten. Idag var det friluftsdag på skolan som jag valde att skippa då jag har hyfsat ont i ryggen efter helgen. Så jag tog en rejäl sovmorgon, gjorde mig själv en god frukost och har bara tagit det lugnt hela dagen. Lite senare ska jag in till stan för att möta Andreas och käka ute och därefter gå på bio, sen sover vi hos mig tack vare ledigheten imorgon. Spontant och mysigt, det behöver jag idag. Hoppas ni får en bra vecka hörni, xx
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: