LEOPARD

 
kamera Nikon D5100 | objektiv AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Så hörni! Nu har jag pillat litegrann med designen vilket jag hoppas ni märker av haha. Inte stor förändring men lite nya fonter och förflyttning av menyn till exempel. Har inte gjort något med designen på hela sommaren så det var kul att pilla lite faktiskt. 

Hur som helst! Dagen har flytit på bra måste jag säga - trots att jag knappt kunde sluta gäspa på lektionerna. Slutade iallafall tidigare än vad jag trodde, så hann med ett snabbt konditionspass innan körlektionen (som för övrigt gick bra), sen tog jag en svängom på Nordic Wellness där Andreas och Johan befann sig. Körde lite mer kondition där innan vi åkte hemåt. Skön dag helt enkelt! Imorgon har jag sovmorgon och får dessutom skjuts av Michelle så ska sova ut och göra en lyxfrukost mitt i veckan. Nu däremot ska jag kika Vänner och lite Paradise Hotel möjligtvis, godnatt peeps. 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: