THROWBACK


Åh vad jag saknar den här resan. Kan inte förstå att det är 5 månader sedan vi stod på den här stranden och tog dessa bilderna i den fantastiska solnedgången i Avsallar, Turkiet. Vill ut och resa nununu! 

Helgen har bestått av jobb, plugg och mysiga hemma kvällar med familjen. Igår övningskörde jag från Göteborg också! Sen myste jag med pojkvännen framför I Am Number Four tills vi somnade. Var väldigt lägligt med en studiedag en måndag som denna efter en 16 timmars jobbhelg. Är även ledig imorgon som alla andra tisdagar, så ska sova ut ännu mer och hoppas på att min rygg blir bättre som jag på något vis skadat då jag jobbat. Nu blir det iallafall lite teoriplugg medan älskling gör sitt, sen blir det middag och PH, en rätt bra måndag ändå - och snart är det höstlov!!





Kan du lägga upp bilder på ditt sovrum, och dina väggar?


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: