to find joy in the ordinary

 
Vad kul att ni gillade sneakpeak-bilderna jag la upp igår! 
Det var en riktigt rolig fotografering och fina bilder blev det som resultat. Tack mina vänner för att ni ställde upp! Efter fotograferingen åkte jag bara hem tillsammans med min favorit, åt tacos, kollade på film och myste en hel del. Att få somna bredvid dig är det bästa som finns. Idag stod en körlektion på schemat som jag pallrade mig in till i spöregn, mer än så orkade jag inte med idag. Hade kramper i magen inatt och mått illa, så skippade den där sista lektionen i skolan för att åka hem och lägga mig bredvid Andreas under det varma täcket igen. Det tackar nog min mage för, för nu mår jag faktiskt bättre. Hur som helst, imorgon är det fredag och det vankas tjejkväll med mamma och syster framför Idol. Ska bli mysigt! 

Återkommer imorgon med lite bilder från igår ska ni se!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: