TUMBLR

 
Äntligen är det fredag och snart är det faktiskt helg. Hoppas ni har helgen fullspäckad med roliga planer! 
Jag ska börja min helg med tjejmiddag hos en nybliven 18-åring och med ett gäng härliga brudar. Deras plan är att gå ut efteråt, men jag är väldigt kluven då jag ska upp 6.30 imorgon för att jobba kl 8. Känns som att jag kommer gå miste om en superrolig kväll om jag åker hem efter tjejmiddagen, men kommer också vara helt förstörd imorgonbitti om jag följer med ut. Kanske följer med en sväng utan att inta för mycket alkohol? Åh jag vet inte. Tror jag bestämmer mig där och då. 

Tänkte "marknadsföra" min tumblr litegrann också. Det är där jag får inspiration till fotograferingar och till vardagen överhuvudtaget. Kika in vetja! (klicka på bilden) Trevlig helg på er så hörs vi.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: