wednesday


Godmorgon! 
Känns som att det är måndag idag efter all denna ledigheten. Men halva veckan har redan gått och snart är det helg och lov, så skönt! Har spenderat både måndagen och tisdagen med min favorit kille. Vi har sovit ut, kikat PH, lagat mat, varit på simhallen, kollat film och spenderat massa tid i varandras famnar. Du är så bra. 

Nu sitter jag i skolan och längtar tills jag slutar så jag kan köra ett hårt pass på gymmet. Var väldigt längesedan och jag har blivit väldigt slapp med träningen det senaste, så nu får det vara nog! Blir kondition och ben/rumpa idag tror jag, sen blir det teoriplugg hela kvällen. Så ser min onsdag ut iaf, hoppas ni får en fin dag också i det ruskiga vädret!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: