2 år med dig

 
Här får ni några oskarpa, brusiga, härliga bilder från den fantastiska helgen som varit. 
Blev överraskad med räkmackor, choklad och 10 underbara rosor när jag kom hem till honom efter skolan. Hur söt? På servetten står det "älskar dig" dessutom. Den kvällen var vi sedan på kalas för hans kusin, sen slocknade vi sent i varandras famnar till en actionfilm.

I lördags kom han upp med äggmackor och mjölk som vi tillsammans åt i sängen innan vi gjorde oss ordning för dagen. Han hade planerat hela dagen utan mina åsikter, beslut eller idéer, så vi hamnade på Åby Badhus till en början - vilket var riktigt kul! Efter någon timmes plaskande i rutschkanorna och bubbelpoolen begav vi oss till Bowlinghallen i Kungsbacka där jag (till en början) spöade Andreas rejält. Som grädden på moset hamnade vi på Tio Pepe's där vi åt varsin gourmetmiddag med revben och en massa goda såser. Så gott!! Kvällen avslutades hemma hos mig där jag hade städat och tänt en hel del ljus. Ååh allt var så perfekt den dagen. Blev nog lite kär på nytt kan man säga. Så kul att bli så överraskad och verkligen känna sig uppskattad. Älskar dig min fina, grattis till oss och våra 2 år tillsammans. 
 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: