22 september


en bild från ett av våra sista kvällsdopp nedanför huset, åh vad jag älskar den killen

Och nu är helgen över. Känns som att jag inte haft någon helg överhuvudtaget då jag klivit upp innan 7 sen i lördags. Men är så kul att få börja jobba igen! Har jättegoa kollegor och det är så roligt att jobba i kök även om det innebär tidiga mornar. Dessutom är jag ledig tisdag och onsdag så det kompenserar de tidiga mornarna den här helgen. Idag slutar jag vid halv 3 och då är det gymmet med mamma som gäller, sen åker jag hem tillsammans med henne och Andreas som spenderar natten hos mig. Mysmåndag! Hoppas ni också får en bra dag och framförallt vecka, så hörs vi. 





Susanna Maria J
22 September, 2014 - 09:38 / BLOGG: http://oslofru.com/

Å vilken fin bild <3

Svar: Åh tack!
Stephanie Nyberg

♀ THE REVOLT ♀
22 September, 2014 - 09:38 / BLOGG: http://TheRevolt.blogg.se

Skönt att du är taggad för jobbet och inte känner ngn typ av ångest till att börja igen ^^ finns tyvärr de som inte blir så glada att gå tillbaka till jobbet D:

Fin bild på er!^^

Svar: Är dock ett helt nytt jobb jag precis har börjat på så det är därför jag är så taggad haha! Tack så jättemycket :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: