ATLANTA


Ny favorit från New Yorker.
 
Kör ett inlägg såhär efter midnatt en fredag för att jag inte har mycket annat för mig helt enkelt. Hade några timmar fotolektion imorse sen bar det iväg till körskolan för en lektion, gick väldigt bra faktiskt! Tog sen bussen hem till Andreas en stund innan jag åkte hemåt. Väl hemma somnade jag till innan det var dax för räkor och vitlökssås innan den goda middagen framför Idol. En lugn och mysig kväll hemma fick det bli helt enkelt! 

Veckans bästa dag börjar jag med en stor frukost och lite städning innan Andreas kommer hit och håller mig sällskap hela natten. Men mer om det och våra planer imorgon, nu blir det ett avsnitt Vänner innan jag somnar. Godnatt hörni!
 
 
 
 
 





Susanna Maria J
27 September, 2014 - 00:35 / BLOGG: http://oslofru.com/

diggar tischan ;D

Svar: Åh tack!! Älskar den själv hehe
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: