att börja dagen med pannkakor

 
Idag har varit en väldigt chill dag eftersom varje tisdag är en ledig dag enligt mitt schema, vilket behövdes kan man säga. Överraskade älsklingen med bananpannkakor till frukost imorse innan han for iväg till jobbet, sen placerade jag mig i sängen igen framför PH och PLL innan jag somnade en stund till. Har också hunnit med att baka nyttiga kokosbollar, kollat på resor och drömt mig bort en hel del. Livet står rätt stilla nu om man säger så. Jag vill beställa studentklänningar, åka på studentresa, gå på bal och bjuda in folk till studentmottagningen. Ja ni kanske förstår att jag längtar till den stora dagen. Bara 255 dagar kvar mina vänner, det ska nog gå undan. 

Har gett upp sökandet efter en ny serie att följa, så jag återgår till en av mina favoritserier - Friends. Går inte att tröttna på den så det får bli dags igen! Så ger mig in på avsnitt 1 redan nu, med lite kokosbollar som snacks! Imorgon är det studiedag vilket innebär lite plugg och träning för min del, får se om jag kan klämma in något annat roligt också. Hade!





ɑ n n i k ɑ
24 September, 2014 - 21:49 / BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :D


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: