Inte helg på riktigt


foto Linnéa Vangen | modell/redigering Jag | utrustning Nikon D5100 + AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Äntligen fredag. För mig innebär det inte att sova hela helgen och vara uppe sent, icke sa Nicke. Imorgon ska jag upp halv 7 för att påbörja min första dag på jobbet vid 8-tiden. Är sjukt taggad men också lite smått nervös, ska bli väldigt kul iallafall! Körlektionen idag var också rolig, och det gick så mycket bättre än förra gången. Känns bra nu må jag säga. Ville bara kika in fort och säga hej denna fredagen. Nu ska jag pussa på min fina älskling som sitter bredvid, sen blir det film tills jag somnar! Hoppas ni får en fin helg så hörs vi. Ciao!
 





Susanna Maria J
19 September, 2014 - 21:35 / BLOGG: http://oslofru.com/

Jättefin bild på dig! :D

Svar: Åååh tack! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: