lördagsmys

 
Efter 2 timmars teoriplugg tar jag nu en break framför Vänner. Har tagit tag i mitt stökiga rum också så nu ser man golvet till och med! Riktigt så illa var det kanske inte, men skönt att ha det nystädat tycker jag. Om några timmar kommer Andreas hit som sagt, och föräldrarna utrymmer huset för en middag på restaurang (är det löning så är det). Så jag och Andreas är helt enkelt ensamma här hela kvällen, vilket gav mig idéen att laga en god middag till oss, basta och ha det mysigt framför filmer med tända ljus. Älskar spontant och när man lyxar till det lite extra på en helt vanlig lördag, speciellt när hösten och kylan har kommit och man slipper få dåligt samvete av att sitta inomhus hehe. Ska bli väldigt mysigt iallafall!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: