love never felt so good


Buenos días!
I tisdags fick vi vårat schema och delvis älskar jag det med tanke på att vi slutar vid 12 tiden tre dagar i veckan och har sovmorgon varje onsdag, otroligt skönt! Men å andra sidan är man så otaggad på morgonen att åka in till stan för endast en lektion, menmen hellre det än att sluta 4 varje dag! Hur som helst, idag är iallafall en av de dagarna då vi slutar 12 och det glädjer mig. Igår fick jag och Andreas tillgång till systers lägenhet som vi ska passa tills imorgon, så vi handlade massa mat, lagade middag, kollade på Idol och Paradise och hade det riktigt mysigt. Längtar så mycket tills flytten hemifrån till en egen lägenhet, åh! Efter skolan blir det slapp hemma innan jag promenerar till gymmet, sen blir det väl matlagning och mys med pojkvännen som igår. Imorgon är det fredag peeps! 





Susanna Maria J
04 September, 2014 - 09:54 / BLOGG: http://oslofru.com/

Vacker bild!

Svar: Åh tack!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: