22 skoldagar kvar!

 
Hade ett jättebra lov från början till slut! Har spenderat massa tid med familjen, ätit god mat, tagit många promenader, tränat, festat och ätit brunch. Både Inez, mamma och Andreas har fyllt år dessutom så det har ätits en massa mat och goda desserter tre dagar i rad. Ett bättre påsklov helt enkelt! Skolan har satt igång och igår hade vi vårat första och sista nationella prov någonsin, så skönt att det är över. 

Är för övrigt helt sjukt skoltrött och har en hel del uppgifter som måste lämnas in. Men orkar jag? Nej. Spenderar hellre några timmar på gymmet och i sängen framför serier istället för att plugga. Får iallafall komma iväg på en liten mini-semester då jag åker till Sundsvall 29/4-4/5 för att fira Valborg med saknade Isabell. Därför är det bara 22 skoldagar kvar för mig vilket inte låter helt farligt. Får stå ut helt enkelt, för snart står vi och sjunger om studentens lyckliga dar! 





Ha ha, jasså du lägger upp din mamma på bloggen bara sådär😉 men bara för att du ordnade den bästa frukosten på sängen på läääänge, så var det ok. Älskar dig så mycket min härliga tjej. ❤️


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: