CHERRY BLOSSOM


Åh älskade underbara vår! 

Idag på min lediga tisdag har jag hunnit med en morgonpromenad i bara linne!!, frukost på balkongen, x antal timmar av solande med olja och bikini, ett hårt ben- och rumppass på gymmet och en fantastisk räksallad i solen på Tullen med min favorit. En perfekt ledig dag om jag får säga det själv och det tackar jag vädergudarna för! Älskade vår. 

Imorgon ska det också bli varmt så funderar på att inviga poolen tillsammans med pappa på eftermiddagen, låter väldigt lockande! Det förtjänar jag efter talet som ska hållas imorgon i Svenska Nationella. Önska mig lycka till! Nu ska jag börja kika på första Fast and Furious filmen som är så himla bra. Ciao!





hanna
23 April, 2015 - 22:44 / BLOGG: http://fitnessinspiration.se

åh men tack vad gullig du är, blir så glad av såna här kommentatorer, det är sånt som får en att kämpa ännu hårdare! Du kanske står still nu men det kommer att ändras, och då kommer det komma tydliga resultat det kan jag lova dig! :D

bexollila
23 April, 2015 - 22:44 / BLOGG: http://nouw.com/bexollila

Älskar sånna träd dem är gorgeous!

Svar: Jaa verkligen!!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: