PIMP MY HAIR

Long time no see!
Kan ni förstå att det är mitt hår på bilden?! Var hos bästa Jennifer på Pimp My Hair i Alingsås i fredags och ovan ser ni resultatet. Är såååå nöjd! Känns så konstigt att se sig själv i spegeln, men det är så himla fint. Det här har jag längtat efter länge! Ni lär få se många selfies hädanefter:))

För övrigt är det måndag imorgon och även veckans enda skoldag för min del - för på onsdag drar jag mig upp till Sundsvall! Ska tillbringa 6 dagar där uppe hos saknade Isabell och det ska bli fruktansvärt roligt. Kan vara ifrån henne i över ett år, ändå känns det som igår när vi väl träffas. Bästa! Men nu ska jag kika på senaste Grey's Anatomy avsnittet innan jag somnar hade jag tänkt - godnatt på er!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: