Long time no see


Sen sist har jag hunnit vara på tjejmiddag hos Sara, jobbat, haft en riktigt lyckad utgång med ett gäng härliga killar, lagat goda middagar, tränat dubbla pass i måndags, slingat och klippt mig hos bästa Marie på ME & Friends och tränat ytterligare lite till i mitt favoritlinne! Just det, har bokat studentfotografering hos duktiga Emma i maj också - vill ha vår nununu.

För övrigt är pappsen i Falun och såg precis Kalla ta VM-Guld - vilket lämnar mig och mamma helt själva ikväll. Men lika glada är vi för de när det äntligen blir lax och räkor till middag! (pappa är fisk/ skaldjursallergiker) Får se om jag hittar något smaskigt recept att följa eller om jag improviserar ihop något smaskigt själv. Ni får iallafall ha en fortsatt bra vecka så hörs vi när vi hörs! 

Är btw endast 49 skoldagar kvar totalt, och 76 dagar till Ayia Napa. Woop!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: