NU KÖR VI IGEN



3 veckor har nu gått sedan jag fick jullov. mitt absolut sista jullov, och nu är det slut. Har spenderat större delen av lovet till att flytta - packa ner, packa upp, städa, rensa osv. Har varit sisådär, det har tärt på ryggen och man har varit frustrerad många gånger. Men nu börjar det äntligen ta sig och jag är så nöjd med mitt rum! 

Har också myst en massa med min fina pojkvän, spenderat tid med familjen, shoppat, jobbat en hel del och hunnit träffa några fina vänner (alldeles för lite dock). Ska faktiskt bli skönt att få komma igång med sista vårterminen, räkna ner dagarna på riktigt till studenten och ha jävligt kul in i det sista. 149 dagar kvar!!!!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: