Sjukare än jag trodde

 
fotograf Ebba Björnfalk | utrustning Canon EOS 60D + Canon EF 50mm 1:1.8 II

"Tack och lov på fötterna igen" sa jag för tre dagar sen, och nu är jag sjukare än någonsin haha. Gick bara utför efter det förra inlägget och har varit hemma både torsdag och fredag från skolan. Igår kom min fina, underbara älskling och överraskade mig strax innan jag skulle krypa ner under täcket och se på film. Åh vad bra han är. Trots att jag är så sjuk så sov han över och jag somnade väldigt lycklig i hans famn. Idag har jag i stort sett sovit bort hela förmiddagen. Vid 16 var det sen dags för fyra timmars jobb som jag fick bita ihop genom. Var så jobbigt att vara go och glad när man är sjuk och måste snyta sig efter varje kund haha. Men det gick ändå och nu ligger jag äntligen i min nybäddade säng och ska kika på en bra film denna fredagskvällen. 

Hoppas ni får en bra helg så hörs vi snart igen! Natti.





Raghda Harahsheh
01 Januari, 2015 - 22:59 / BLOGG: http://ragdisontheplanet.blogg.se/

Åhhh ushh, krya på dig!

Svar: Tack så mycket!
Stephanie Nyberg

Marike Ahlgren
01 Januari, 2015 - 22:59 / BLOGG: http://marikeahlgren.blogg.se

Väldigt fin bild!

Svar: Tack så jättemycket!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: