Älskade värme



Juli har anlänt och även värmen, vilket jag tagit vara på varenda dag denna veckan! 

Så härligt med riktig värme som kom lagom när våran balkong blivit utbyggd. Det är alltså där jag spenderar större delen av dagarna - när jag inte jobbar, badar, äter middagar på uteserveringar, äter glass ur paketet med Julia på bryggan eller festar natten lång på Esters/Noba. Livet är så skönt på sommaren, håller ni inte med? 

Imorgon bär det av på roadtrip med min andra halva tills på måndag. Första stoppet är Skara Sommarland där jag inte har varit sedan bebis så det ska bli superkul! Sen får vi se vart vi hamnar, ska i vilket fall som helst bli mysigt att komma iväg lite och njuta av värmen på andra håll! Kram på er så hörs vi snart igen :D






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: