VÅFFELDAGEN


Helgen bjöd på en hel del mys! Insurgent på bio som för övrigt var väldigt bra, goda middagar, mycket träning och lite sol dessutom. Nu har veckan kickat igång och det är redan onsdag! Igår offrade jag min sovmorgon för att åka till IKEA med Linnéa och Claudia där vi åt deras Brunchbuffé tills vi blev proppmätta. Så gott och så värt 40 spänn, tipstips! 

Har alltså tryckt i mig våfflor två dagar i rad redan, och idag blir det en tredje dag då det ju faktiskt är våffeldagen. Blir dock inga vanliga våfflor för min del utan utsökta proteinvåfflor som jag hittade recept på på Molly Olssons hälsoblogg. Testade att göra dom i måndags och det blev succé, så det blir repris på dom ikväll! Nu ska jag gå ner till cafét här på skolan och sälja våfflor till några hungriga elever och få ihop pengar till studentresan hehe.
Ha en fantastisk dag så hörs vi!





ɑ n n i k ɑ
25 Mars, 2015 - 11:24 / BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Super mumsigt :D


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: