DÅ OCH NU

 2011 | 2011 | 2009
 
Ibland kan jag bara stå och titta på mig själv i spegeln och känna hur glad jag är att jag fann träningen.
Under alla mina tonår har jag varit så missnöjd med mig själv och trivdes aldrig i shorts eller bikini på somrarna.
Jag bodde i långbyxor och hoodies. Jag badade aldrig. Jag orkade ingenting, jag var trött hela tiden och hade helt sjuka matvanor. Tills jag en dag satte ner foten och insåg att jag behövde förändring. Sen den dagen har jag bara utvecklats, tappat säkert 15-20 kg och fått upp ögonen för styrketräning - och jag älskar det! Om jag hade visat en bild på mitt nuvarande jag för den 12-åriga Stephanie hade jag inte trott mina ögon. Hälsosam mat är en del av mitt liv idag och att träna 3-5 gånger i veckan är en rutin. Jag har en bra bit kvar för att nå mitt mål och för att trivas i bikinin som fisken i vattnet, men jag är på god väg och jag ska nå mitt mål - det gäller bara att bestämma sig och ta beslutet.

Imorgon reser vi till Ayia Napa och det ska bli helt underbart!
Trots att jag inte är helnöjd med min kropp så ska det inte hindra mig från att ha riktigt roligt hela veckan.
Det förtjänar jag! 

 
| 2015 |






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: