MONDAY

Japp här befann jag mig förra måndagen och just nu befinner jag mig i skolan. Kontraster?
Sista riktiga skolveckan har kickat igång och studenten är helt sjukt nära nu!! Napa är över, födelsedagen har varit och balen är passé. Längtar som allra mest nu men är ändå helt chockad över hur fort tiden gått/går. 11 dagar kvar liksom?!!? 

Hur som helst är det skönt att vara hemma igen trots att jag längtar tillbaka till värmen och poolen på Christabelle Hotel. Idag ska jag ta mig till gymmet för första gången på två veckor och det ska bli sååå skönt. Blir ett lugnt ryggpass då jag fortfarande är lite förkyld sen Ayia Napa. Sen ska jag plugga det absolut sista så man blir klar. Ha det gott så hörs vi! Ska försöka bättra mig med uppdateringen!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: