next up: BAL



Har haft det helt underbart i Ayia Napa med bästa sällskapet! 
Systemkameran har inte fått jobba så mycket då jag mest har tagit mobilbilder, men bilder har jag iallafall att visa det kan jag lova. Dessvärre finns det inte så mycket tid till det just idag då jag strax ska springa ner till hårsalongen och fixa min frisyr - för idag är det baaaal! Är så taggad på att göra mig fin och ta en massa bilder i badhusparken med alla andra som gjort sig fina. Dessutom har jag fått med mig Andreas på balen så lär bli en hel del bilder hehe. Vi hörs hörni, ha det underbart!
 





Carro
23 Maj, 2015 - 09:46 / BLOGG: http://carroat.blogg.se

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack snälla! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: