go känsla.



Sovit ungefär 4 timmar inatt, och vaknat emellanåt av regnet som smattrat mot fönstret. Idag hade jag iallafall tur som slapp gå till bussen (20 minuters promenad) i spöregnet, så slapp bli dyngsur. Tackar mamma för det.

Nu sitter jag i skolan och inväntar min andra lektion, Samhällskunskap. Sitter här och längtar just nu. Längtar efter en varm säng, efter att få sova och att få äta någonting. Men det är ett tag kvar tills något utav det där, tyvärr. Hur som helst, efter skolan tar jag mig hem till min syster och Richard, som jag träffar för sista gången på två veckor då dom ska till Karibien. Så sjukt orättvist, men så otroligt underbart att dom ger mig ansvaret för Richards lägenhet under tiden dom är borta. 2 veckor ensam i en lägenhet i Kungsbacka, så skönt. 
Eller ensam blir jag iochförsig inte, då min fina pojke kommer bo med mig största delen av tiden. Woopwoop!

Vi hörs ikväll igen, ciao!








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: