brukar sova som en stock nu


Nu är jag redo för nationella provet. Eller inte egentligen, men tekniskt sätt är jag det. Jag har mat så det räcker och jag sitter på stolen som jag ska skriva provet på. Dock börjar det inte förrän om en halvtimme.  

Måste förresten få säga att jag hatar regeln att man inte får lyssna på musik under provet. Hatar. Kan inte koncentrera mig utan musik när jag ska läsa/skriva. Och nu sitter vi runt 30 pers i samma rum, alla kommer prassla med sin mat och göra ljud ifrån sig. Blir bara stressad av det och okoncentrerad. Men jag får väl göra det bästa av situationen helt enkelt. Det är ju trots allt bara i två timmar. 

• vill säga lycka till till alla andra som ska göra samma prov idag. det kommer gå finfint! xx







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: